Reklama

Diskuze: Komentář: Plošný zákaz předjíždění pro kamiony je přísný. Ale nebyly by dálnice bezpečnější?

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Ondrej - 01.02.2024 09:30:35
Já bych zakázal kamiony úplně v České republice a veškeré nákladní auta a to na hodně dlouhou dobu abyste pochcípali hlady a neměli co na sebe aby jsme si uvědomili že všechno se vozí na tělech autech bez těhlech chlapů a aut byste neměli co do huby a to
Petr - 15.10.2023 00:00:07
A proč nezakázat předjíždění pro všechny? Jak pro kamiony, tak pro osobáky, to by byla krása... levý pruh / pruhy by byli jen pro záchranné složky.
Reklama
David - 15.07.2023 12:42:54
Nesouhlasím s plošným zakazem kamionu a je to nebezpecne. V italii není všude žakaz a úsek A22 je ten nejhorší co muže být, boura se tam často a hodne krát to je aj smrtak, zakaz nic nevyřešil spis zhoršil.
Zastavte internety - 13.05.2023 23:59:17
Nevím jak na tohle jasné téma mohlo přijít tolik komentářů
Laděk - 11.04.2023 03:03:59
Na Slovači to jde, u nás "není politická vůle zákaz prosadit". Jsem jednoznačně pro celoplošný zákaz vjezdu do levého pruhu pro vozidla nad 3,5tuny, protože stejně jako kamióny prasí i řidiči lehčích náklaďáků a dokonce i souprav dodávek s vlekem.
Pecene Jarad - 23.02.2023 11:06:31
Stačí srovnat rychlosti a bude skoro po problému.V Anglii je rozdíl náklaďák -osobák nějakých 15km/h a jde to.Je pravda, že dálnice značené M mají běžně 3 pruhy ale mezi nimi není nějak zvlášť velký rozdíl v rychlosti aut.A hlavně s osobakama nepřekračují
Reklama
Věra - 16.07.2022 14:07:15
Plně s člankem souhlasim, máme úplně stejnou zkušenost v cizině si předjíždět nedovoli a provoz je plynulý. Předjíždějící kaminony na dalnicich jsou velmi nebezpečné a plošně bych jejich předjíždění zakázala.
Jaromír - 02.07.2022 09:25:02
Okamžitě zavést zákaz předjíždění kamionu. Je to o život co někteří dělají.
jaroslav - 21.06.2022 23:01:12
Tak většina kamionů má na zádi značky s max povolenou rychlostí.Vždy platí ta nejnižší!No a téměř všechny kamiony tam mají 80,60,40!!!
Tramvaják - 27.05.2022 09:31:36
Vážený autore, jak a kde v České republice můžete jet o 50km/h více, než řidič kamionu, který jede 90km/h ?
Reklama
Patrik Valouch - 02.05.2022 23:49:54
Jsem řidič kamionu. A pokud vím v Čechách není rychlý pruh. To je pouze v Německu. U nás slouží levý pruh na předjíždění. A pokud bude psát o rychlém pruhu, jako, že to tak je, tak se řidiči ho nikdy nenaučí používat, tak jak se má.
Zbysek - 27.04.2022 12:50:03
Vybírány jsou rovinaté úseky kde předjíždění nedává smysl a rychlost kamionu je konstantní bez ohledu na celkovou hmotnost.Celoplošné určitě ne a rozhodne mimo noční hodiny
Tomáš - 25.04.2022 13:50:19
Když zákaz předjíždění pro kamiony na dálnici, tak zákaz předjíždění pro osobní na zbytku :D když jede kamion 90km/h byť je to o 10 více něž by měl, ale policie to toleruje, tak se přeci nemůže kamionu stát, aby ho osobáky na 90ce předjeli :D
Miro - 24.04.2022 17:58:01
V Taliansku nieje celoplošný zákaz predbiehania a vodiči vedia, že keď skončí zákaz tak prebehnú pomalého kolegu. Na Slovensku je celoplošný zákaz a je to nezmysel. Treba dať čas od 6-18 čo už má význam.
Michal - 23.04.2022 22:07:56
Zakaz predjideni nic neresi. Kolem Brna je zakaz a cizinci tam predjizdi zcela klidne. Proc? Na OMV za Brnem ma policie same cz sk. ma naskladanw jen CZ a SK kamiony. Ptal jsem se jednoho ridice proc ne cizinci. Policie se s nimi nedomluvi rekl. Tak
Vousáč - 22.04.2022 20:13:20
Ad Pandrhola: kamion, nalezeny na maximum jede na většině úseku 80. Ani vy, v prázdném kamionu nesmíte jet rychleji. Zákon 361.
Milan - 22.04.2022 11:10:21
Za úvahu to rozhodně stojí,někdy je to na D1 nebo D8 o život.Nekteri řidiči si asi myslí,že jsou neohrožení a můžou vse
Kovis - 21.04.2022 23:11:59
Zákaz je rozhodně rozumný nápad. Alespoň do té doby, než začnou jezdit s kamiony namísto točvolantů cvičené opice.
Michal - 21.04.2022 22:15:19
Třeba v úterý jsem jel Prahu D1 na D8 "3"hodiny.U nás máme vcelku hodné kluky od PČR nebo Celní Zprávy.
Petr - 21.04.2022 21:19:01
Zákaz nepomůže, půlka z nich to na těch dnes zakázaných úsecích ignoruje... A pokud máš bejt někde načas, tak máš vyjet dřív, ať jsi v kamionu nebo osobaku, časovou tísní se prasarny omluvit nedají.
Petr - 21.04.2022 19:22:55
To je strašný, z Rozvadova do Prahy 5x zpomalit za kamionem! To pan redaktor přijel domů o 5 minut po začátku Ordinace v růžové zahradě! Trochu kulhá srovnání dálnice do Verony, s našimi kopcovitými dálnicemi!
Pepa - 21.04.2022 16:14:33
Ten zákaz předjíždeni začína už na Rakouské hranici a pokračuje až na Modenu. Na pár vyjimek v kopci kde jsou 3 pruhy se předjet nedá a taky se to viceméně dodržuje,protože jsou za to pálky. V itálii 700-1000€. Navíc to dost hlídá policie.
Zdenek - 21.04.2022 07:35:08
Proc by jsme meli vsichni doplacet na par jedincu, co nejsou ohleduplny k ostatnim? Kdyz uz chci predjizdet jiny kamion, tak koukam do zrcatka takovou dobu, nez se jeste priblizim k predjizdenemu kamionu. Tak at resi PČR jen ty bezohledne a ne vsechny
David - 19.04.2022 20:36:16
Je jasne, ze kdyz mne predjizdi jiny kamion, tak uberu, aby predjizdeni trvalo co nejkratsi dobu a neomezovali sme provoz. Kdyz to nekdo drzi na podlaze, tak je taky v u l. Delame si to samy. Slinty typu jel jsem konstantni rychlosti, at predjizdi klidne.
David - 19.04.2022 20:28:22
Kamiony jezdeji na obchodni retezce na minuty. Prosvihnete okno a skladate az druhy den. Vy s osobakem budete doma o 5 min dyl a zblaznili byste se
David - 19.04.2022 20:26:11
Jedte se podivat do nemecka vy chytrej autore. Tam maj casovy zakazy do 18ti, ne do 22. Kdy je nulovy provoz. Nehlede na to, ze kdyz v D date blinkr, tak vas osobaky ohleduplne pusti, protoze pak slapne na plyn a zadnou ztratu nema.
Václav - 10.04.2022 19:20:51
Osobáky můžou max 130 ne? Jasně že mají smrt v očích když dobržďují ze 160 a vice. Si představte,že budou mít osobaky ve 130km/h omezovač...kamiony by prekazeli nejednou míň.
Petr - 10.04.2022 10:59:58
Nevím či tady řešíte ****** , zákon hovoří jasně, nemáte dostatečnou rychlost na predjeti ,tak nemůžete předjíždět, stačí!!!!!!
Martin - 09.04.2022 16:51:42
Pokud vím,tak levý pruh je jenom pro předjíždění pomalejších vozidel bez výjimek.Tak se vlastně není o čem bavit.A pro ty,co si myslí opak,bych doporučil vrátit řidičák.A nebo se naučíme respektovat toho druhého a bude vše ok...
P.D. - 09.04.2022 12:15:08
Tj. moc dobrý nápad! Ale jen pokud se zakáže předjíždění i osobákům... Takže vlastně zákaz předjíždění pro všechny (výjimka jen pro majáky).
Tomas - 09.04.2022 06:56:02
Jestli se nepletu tak je povolena max rychlost 80km.h na vsech komunikacich pro vozy nad 12t. zakonem. Tak co tady pisete o rychlostech 89 a91.do omezovace,ten s tim nema nic spolecnyho.
Franta - 09.04.2022 01:53:10
Pro ty, kteří chtějí plošný zákaz předjíždění. Uvědomte si, že pokud pojede naložený kamion např. 60 km rychlostí, tak všechny ostatní kamiony jedoucí za ním ( ač by mohly jet 90 km za hodinu ) budou muset jet také těch 60 km za ním a budou kolony.
Hornycht - 08.04.2022 22:51:18
Ti předjíždění jsou ještě větší jelita než ti co předjížďí.. přijde mi
Hornycht - 08.04.2022 22:49:22
Já chápu, že když mě to jede o trochu rychleji a pojedu tak ještě *** hodin, že teda chci předjet.. Ale co mě fascinuje jak ten předjížděný to ještě třeba 5km solí co to dá, hlavně ani vteřinu nepolevit, aby náhodou neměl na svědomí plynulost provozu....
Jan - 08.04.2022 19:33:03
Je to blbost " všude se předjíždí " Ital v IT Rakušan v ať.
Jan - 08.04.2022 18:57:55
Jsem pro zákaz předjíždění a za porušení mnoho násobně vyšší pokuty,řidiči kamionů ač jsou to profesionálové kteří by měli jít příkladem se chovají jako hovada.
Winky - 08.04.2022 18:03:20
Havlosbyldebilos - 07.04.2022 09:03:47 To myslíš vážně ty ubožáku? Kdo je u tebe svoloč?
Tomáš - 08.04.2022 17:37:40
Tak v první řadě je to o lidech! Když vidím,že ten kamion jede 88 a já 89 tak se nato vykašlu a jedu za ním. A pro Vás vy ublížení chytráci v osobních autech a dodávkách,když vidím kamion co dává levý blinkr tak to neznamená,že musím dát plný plyn!
Stepan - 08.04.2022 16:07:29
pupiku tebe bych ty hovado zadarmo ojel
Stepan - 08.04.2022 16:02:53
vzal bych dotycnyho na tyden do kamionu aby sledoval situaci z druhe strany kdo koho opravdu omezuje potazmo ohrozuje,myslim si,ze by byl nemile prekvapen
Roman - 08.04.2022 13:38:39
Ano jsem pro zákaz předjíždění kamionu. Hodně krát vidím jak jeden jede 89km/hod a druhý 91 a musí ho předjet protože ho brzdí a pak 5minut ho předjíždí v rychlém pruhu.
Marek - 08.04.2022 13:24:03
Zákaz předjíždění kamionů by měl být samozřejmostí. Bohužel lobby sponzorů politických stran je silnější. Najezdím ročně asi 50 tisíc km. Převážně po D1 a chování některých řidičů kamionů je na přezdršku. Zvláště když se jiný kamion připojuje na dálnici.
Kony - 08.04.2022 13:19:31
Nevím proč se tady bavíme o předjíždění jezdím už 20 let a furt je to stejné a nic se neděje v angliji není zákaz předjíždění a funguje to aj na dálnicích z 2 pruhama tak proč to nejde aj u nas
Jiri - 08.04.2022 12:46:34
a hlavně by si měl každý v osobáku uvědomit, že všechny cesty v minulosti vznikly pro přepravu zboží, ne pro vožení si zadků sem tam a ty kamiony si za tu cestu sakra hodně zaplatí, na rozdíl od pár stovek ročně za dálničku u osobáku.
Jiri - 08.04.2022 12:42:11
Při předjíždění není problém u kiamionu, že jedu o 2km rychleji, ale vichni jedou v dorazu omezověče, a o 2 km pomalejší kolega znamená, že nemůžu dát tempomat, ale musím neustále regulovat plyn pedálem, to je neuvěřitelně otravný a únavný X hodin cesty
Jiri - 08.04.2022 12:39:05
Pár takových redaktorů a vášně v komentářích jsou na občanskou válku. Pan redaktor si myslí, že když ujel pár tisíc km v zahraničí, tak je specialista na dopravu. Zmíněná dálnice Bolsano - Verona je jedna z nejrovinatěkších, co znám a zároveň nejužších.
Pavel G - 08.04.2022 12:33:57
S predjizdenim kamionu obecne nemam problem pokud to dava smysl (jedu o 20km/h rychleji nez ten predemnou), bohuzel osobni zkusenos je nekde jinde, predjizdi se kamiony co jedou prakticky stejnou rychlosti a zablokuji levy pruh klidne na ctvrt hodiny.
R.P. - 08.04.2022 09:49:16
Jednoduše: zákaz jízdy kamionem v levém pruhu. Kde jsou tři pruhy - mohou s veselé ředjíždět, kde jsou dva, tak mají k dispozici pouze jeden pravý pruh.
Ivan S. - 08.04.2022 08:01:32
Před rokem, dvěma, byli na dálnici dopravní značky omezující předjíždění náklaďáků v exponovaných časech. Ale zase v tichosti zmizely.
Pupik - 08.04.2022 06:36:34
Kamionaci jsou hovada
Pavel - 08.04.2022 06:25:35
Určitě nezakazovat předjíždění. Naopak rozvolnit zákazy jízdy kamionů o víkendech, státních svátcích apod. Snížit rychlost max. rychlost na dálnicích na 110 km/h, aby rozdíl v rychlostech osobních a ostatních aut nebyl tak velký a tudíž nebezpečný.
Majitel televize - 08.04.2022 05:46:20
Článek o ničem zasloužil by facky!
Karel - 07.04.2022 23:08:34
Absolutní zákaz předjíždění vozidel nad 2 tuny. Jezdím často po dálnicích a je to katastrofa jak se řidiči všech typů nákladních vozidel chovají. A je nutno zpřísnit kontroly a drasticky zvednout pokuty.
Martin - 07.04.2022 22:50:48
Co znamená rychlej pruh? Jako v kalhotech? A nebo je to pouze pruh pro předjíždění?
Radek - 07.04.2022 21:40:30
Tak ty jsi dobrej curacek....
Laco II - 07.04.2022 21:33:08
Pan Říha srovnává moderní D5 s dálnicí kterou by ani naši stavitelé v těch podmínkách nedokázali postavit. Píše kraviny,kdo tam jezdí, ví o čem mluvím,viz.další příspěvek
Viktor - 07.04.2022 21:31:54
Nechá tě dojed kabinama na stejnou úroveň a zrychlí na stejnou rychlost, tak povolíš ale on přibrzdí a nenechá tě předjet a ani zařadit zpět za ním. A TEĎ MUDRUJTE
Laco II - 07.04.2022 21:29:15
Dálnice,kterou pan Říha popisuje,je postavena před xx lety bez modernizace,třetina vede po mostech,v tunelech. Šířka je malá,že zde není ani odstavný pruh a dělící svodidla jsou jen půl metru od bílé čáry rychlého pruhu... problém je i vytvořit SOS uličku
Viktor - 07.04.2022 21:29:12
Ono to předjetí taky není sranda, když dojedeš s kamionem kolegu nechvalných značek ( hlavně BG a RO), který jede výrazně pomaleji tak se dáš do levýho že to bude brnkačka a ono v zápětí si v pasti. Inkriminovaní kolegové se nudí nebo to dělají naschval.
Mirek - 07.04.2022 20:26:57
mám tomu rozumět tak, že ten bezohledně předjíždějící kamioňák je mezi bezpečnostními přestávkami tak asi průměrně o 5 minut rychlejší, než jeho pomalejší kolega? Protože matematicky to líp nevychází. To pak to čerstvé zboží určitě stojí za to!
Jan - 07.04.2022 20:23:41
Policajti a především politici by se měli zaměřit na příčinu předjíždění kamionu. A to je ta ze máme kapacitně nejmenší dálnice v Evropě a ještě jsme uprostřed jako tranzitní země. Takže napřed poradny dálnice o třech pruzích a potom není co řešit.
Karlos - 07.04.2022 19:02:31
Osobně jsem na tom stejně jako autor. Taky mě to tam pravidelně "posílá" i několik řidičů kamionů každý den, kdy jezdím. A nejčastěji poláci. Prostě tak to je.
J.Tejral - 07.04.2022 18:48:03
Zákon 361/2000 § 36, odstavec 4 Řidič NA nad 3,5t a řidič soupravy, s délkou nad 7m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy
Martin Petrášek - 07.04.2022 18:11:09
Oni ho tam dodržují protože za předjíždění v zákazu 300€ pokuta + papíry v čistírně na tři měsíce a zákaz od Modeny až na německou A 8 cca 400 km a nedej bože když si nějakej blb usmyslí jet 75 šílenej opruz
PICHAV - 07.04.2022 17:46:43
JE JESTE JEDNO RESENI NEZ !!!! VAKCINU PROTI TIR VIR !!!! VLAKCINU !!!! A ONI SI NA SRANKACH DO NEHO SAMI NAJEDOU !!!! HLAVNE PSONCI !!!! A PROSIM TEN OLOVNATY !!!! CIN
Rosta - 07.04.2022 15:33:26
Možná máš ruce dvě, ale mozek asi ne! Dejte zákaz kamionům. A ty budeš první, kdo bude druhý den v krámu řvát, že tam není čerstvé zboží atd. Myslíš, že to tam dojede vlakem?
Maras - 07.04.2022 14:14:39
Jak někdo může porovnávat cestu Kufstein Verona s cestou po dálnici d5 absolutně nechápu a autora bych posadil do kamionu aspoň na týden, když jedu na d5 kde jsou ve stoupání 3 pruhy! A kolega co má 25 tun se táhne 50km za h, tak já ho předjedu o 40km/h!
PICHAV - 07.04.2022 13:47:25
JA MAM RUCE DVE !!!! ALE OBE NA VOLANTU !!!! NESNASIM KDYZ NEKDO MA NA NEM JEN JEDNU NEBO DOKONCE CHVILEMA ZADNOU !!!! CO MAM ZVEDNOUT PRO TENTO ZAKON ???? KOLIKRAT SE MI O TOM I ZDA !!!!! A CO TAKHLE VAKCINU ??? PROTI TIR VIR !!! ZRUSIT JE JAKO NESTOVICE
Petr - 07.04.2022 13:30:38
Jedna věc je dát zákaz předjíždění na dálnici, která je rovná jako placka...a od Verony směr Bolzano to tak vesměs je,nebo dát zákaz na na dálnici, kde je to nahoru a dolu,jako je dálnice Praha-Brno
Petr S. - 07.04.2022 13:30:33
Max:"...at dají zákaz schvaluju to, ale až nebude v obchodech co do huby..." Jste na omylu, zákaz předjíždění kamionů NEMŮŽE způsobit absenci zboží v obchodech, přinejhorším dodeje pozdějc.
Petr S. - 07.04.2022 13:22:39
Pro mě hlavním důvodem hlasovat PRO je zahájení předjíždění tak blízko před autem v levým pruhu, že to auto musí náhle intenzivně brzdit.
Václav - 07.04.2022 13:18:57
Máme značku í na nejnižší povolenou rychlost a radarů neurekom,tak v čem je problém.? A jede-li pomalu kamion,určitě je přeložený o dost.
Jose - 07.04.2022 13:11:15
Jednoznačně ano, zákaz pro předjíždění kamionu kamionem.
Pey - 07.04.2022 12:41:50
Věřte máme to těžké
Boris Csillagi - 07.04.2022 12:39:26
Jednoznačně ano, naštěstí nejezdím tak často, ovšem vždy alesoň 5 "závodníků" v náklaďáku jede rychleji o 2km/h rychleji než náklaďák před ním, takže předjíždění v délce 2 km není žádná výjimka, co to dělá za ním je mu jedno
Petr - 07.04.2022 12:29:40
No já bych to udělal jednoduše v Amsterdamu mají přednost kamiony nejdříve jídlo a zboží a pak teprve lidi na chalupy co jedou. Tak já do Brna a zpět do Prahy zaplatím dvatisice Mýto a nemůžu neredjizdet? To víš že jo pane chytrý.
Vlastimil - 07.04.2022 12:28:01
Nevím jak ostatní ale já minimálně jednou týdně na psychopata za volantem kamionu potkám a to už jsou tak drzý hlavně řidiči z Čech co vozí dřevo,že si dovolí předjíždění na zákazu v Rakousku, takže určitě zákaz předjíždění. A také jsem na tom jezdil.
Ronny - 07.04.2022 12:11:54
Urážet řidiče kamionů , může jenom hňup který v životě neřídil nic většího než svoji Fabii. Už si konečně uvědomte kdo vše zásobuje . Bláboly o tom , že mají jezdit jen v noci může napsat jen ubožák který nikdy nic nedokázal .Asi komunista .
Roman - 07.04.2022 12:06:51
Jsem řidič. Zákaz? Klidně... Ale na úsecích které jsou rovinaté. Jako usk v Itálii o kterém píše redaktor. Tak i nejvíce naložený kamion, (avie) dřív nebo později pojede těch 85 a za ním všichni další... D1 km20 až 104??? Srbsti převozci aut tam 25km/h
Martin - 07.04.2022 11:05:00
Jezdím do Anglie a tam ŽÁDNÝ ZÁKAZ PŘEDJÍŽDĚNÍ NENÍ. Doprava funguje na dálnicích perfektně. Zákazy předjíždění celoplošně jsou nesmysl! A jen si uvědomte, kdo vám vozí jídlo, barvy na malování, papír na wc, vaše nové vozy. Dodávky do 3,5t to nejsou
Karel - 07.04.2022 10:40:53
Ono je to oboustranné jako u všeho.Na jedné straně mají kamioňáci těžký život, na druhé si to někdy dělají i sami.Doposud mi žádný z nich nevysvětlil proč při vzájemném předjíždění ten jeden na pár vteřin neubere a neumožní snadné předjetí..
Dušan - 07.04.2022 10:39:27
Ahoj,pravda je někde napůl ,je třeba se zamyslet i nad chováním řidičů osobních aut.Exoti jsou v obou kategoriích. A jet za osobákem z Prahy po D 11 v levém pruhu 100 km/h 25 km je na pováženou. A můžeš mít jaké koli auto.
Jarin Jarin - 07.04.2022 10:25:59
Tak pomalou Avii už asi nepotkáte,oslové v kamionu!
Občan - 07.04.2022 10:12:13
HavlosbyDebilos -ty jsi vyškráblej v hrnku?Podle tvojeho komentáře nejspíš ano.
Zdeněk - 07.04.2022 09:58:33
Pane Redaktore, je vám snad jasné že srovnávat A22 s D1 je naprostý nesmysl, srovnejte A1 Miláno - Modena, a to se nebavím ani o Římu, všude 3 pruhy, a srovnejte pro vás A22 s třeba D1 mezi Vyškovem a Kromclem, tam neuvidíte naklaďák předjíždět =provoz
Max - 07.04.2022 09:48:28
V ostatních státech taky předjíždí kamiony i přes zákaz já si hrozně přeju tady těm ču..kům co mají hrozný problém když se předjíždí kamiony jenom,at dají zákaz schvaluju to,ale až nebude v obchodech co do huby,tak doufám že budete držet ryp.ky!!
Honza - 07.04.2022 09:29:40
To mělo platit už dávno. Kdybychom měli propustnost dálnic odpovídající tranzitnímu zlu a vůbec provozu 21. století, prosím, ale máme-li jen Okresku č. 1 stavěnou na "provoz" 30. let, tak fakt "předjíždění" se vozidel majících dovoleno max 80 možné není.
Paja - 07.04.2022 09:24:25
Kdyby ti nasi úředníci premyslely tak D1 by při té rychle opravě. Zák už mohla mít 3 pruhy v každém směru. A to by v tom levém pruhu nesměly lítat z osobami taky 160. To se pak špatně brzdí. To nechci vidět co se bude dít při vyšší rychlosti kterou chtě
slovacko2006 - 07.04.2022 09:19:37
Když dojedu na zákazu předjíždění pomalejšího kolegu, tak to risknu. Ale jak předjet kolonu? Tak se hezky zařadim do fronty a 65 až 70 si to pádim domů, celých 300 km.
Havlosbyldebilos - 07.04.2022 09:03:47
Samozřejmě by ta tlustá a zpocená p.r.a.s.a.t.a v kamionech měla jezdit jenom v pravém a jenom v noci , aby se na tu podřadnou svoloč ve dne nemusel nikdo dívat.
Radek - 07.04.2022 08:51:14
Vážený "Pandrholo" ..... a v jiných státech kde to funguje pojedeš a ani necekneš že? Jen v ČR je to pro vas problém.....
Pandrhola - 07.04.2022 08:22:21
Na tohle,jako řidič kamionu nemám slov ani těch slušných.takze já když pojedu prázdný na nakládku,tak se potahnu za plným kolegou třeba dveste kilometrů, protože ho nemůžu předjet.dekuju pěkně
Reklama
Autosalon TV