Diblíkův majstrštyk
Unifikace byla v našich končinách velmi oblíbená -žel, i v běžném životě .U výrobní řady traktorů ovšem měla nejen svůj smysl, ale i velký úspěch. Nová řada byla jednak výkonnější, a měla i řadu progresivních prvků: např. integrovaný ochranný rám kabiny. Pokroky v technickém vývoji a stále vyšší provozní požadavky v té době pomohly designérům v tom, že přestávali být chápáni jako pouzí dekoratéři a návrháři tvarů a barev.
Práce Otakara Diblíka na návrhu nového traktoru k tomu určitě bohatou měrou přispěla. Diblík spojil s moderním technickým řešením i tehdy moderní, tj. hranaté tvary, které byly zároveň velmi vhodné pro technologii rovných válcovaných plechů. Navrhl také velmi originální světlomety, sdružené po dvojici v negativně skloněné čelní masce. Tuto partii také samostatně vymodeloval a odlil v sádře. Konečnou podobu získával traktor v maketě 1:1, kterou Diblík se dvěma klempíři stavěl na podvozku běžného zetoru.
Kabina získala mimořádnou prosklenou plochu, dokonce i u nohou řidiče, který měl vůbec poprvé výhled mezi kola přímo na brázdu. Nejvíce hrdý byl ale Diblík na řešení „sousedství“ čelního skla a motorové kapoty. Kapota byla mírně odsazená, takže sklo mohlo být obdélníkové, průběžné, bez složitého vyřezávání a sesazování s kapotou. Traktor dostal jméno Crystal -díky hranatým tvarům a tehdy ohromující ploše prosklení kabiny.