Reklama

Diskuze: BMW i Mercedes přestávají do svých vozů montovat blinkry. Jejich řidiči je nepotřebují

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Jarda Nosek - 22.01.2024 15:03:59
Co na to naše vyhláška ?
Giomek - 13.06.2023 20:27:47
Ja zase pouzivam casto potkavacky a klakson, vetsinou v levem pruhu, kdyz me se svym I-pacem blokuji nemecke bidy jako BMWergl, Dementcedes, Audilina, Porpche, Kraksnwagen... Takze me vubec takovi loseri bez blinkru nezajimaji.
Reklama
Milanek papa salamek - 15.01.2023 18:28:27
Pro mě je to řídičský lempl který nezvládá dávat blinkr ani při předjíždění z pruhu do pruhu ať se snaží za tím volantem být v obličeji tvrdej jak chce, pro mě to bude vždycky lempl
Volič ODS - 05.01.2023 08:29:14
Na co by to potřebovali! Já taky nepoužívám blinkr. Prostě začnu odbočovat a socky ve fobiích a hnujdejich panicky brzdí, protože naborit moje auto, na to by ta jejich pojistka nestačila.
Slávek - 02.01.2023 15:37:04
Přikláním se ke zdejším štamgastům. Základ jasně Pichav. Jak píše Pandrhola chtěl bych fotku Pichava, co je zač. Zjistit maskota -moje novoroční předsevzetí. A tohle byl výborný vtip. Bohužel odpovídá praxi. už vidím Pichava jak dává blinkr, sportřidič :)
Rastafun - 02.01.2023 05:36:50
A příště se budete jak ******* smát satiře. že na záchodě je používání ***** papíru přežitek. Buď jste takový pitomci a nebo máte zvrácený smysl pro humor. Mě přijde že zdravému humoru už jsme v našich končinách dali vale.
Reklama
JanM - 01.01.2023 22:59:39
A ja si myslel že blinkr je povinný, asi jako světla nebo pás. Jako vtip to není špatný článek, bohužel 1. dubna ještě nebylo
Honza - 01.01.2023 21:16:00
Jak výstižný článek :-)))). Ne nadarmo se říká, že nejméně využitá profese na montážní lince BMW je montér blinkrů. Dlouho jsem se tak nezasmál. Článek je legrace, ale na silnicích to je bohužel krutá realita.
Jiří - 01.01.2023 20:46:35
Smutný je, že jsem tomu chvíli věřil, polovina řidičů už blinkr stejně nepoužívá.
Dana - 01.01.2023 20:18:01
jééé a já myslela, že chudáci řidiči, kteří nedávají blinkr mají amputované prsty na jejich manipulací
Reklama
Standa - 01.01.2023 19:58:09
To je snad špatný vtip. Že jo?
Daniel - 01.01.2023 17:59:32
Snažím se tu naši hrůzu brát s humorem už docela dlouho, takže tohle mě pobavilo a trochu mi to dovysvetlilo pár mých nedávných zážitků z pražských uliček. :P Lidi, hezký Nový rok! A nezapomeňte se umět zasmát.
dekadence jewuhnije - 01.01.2023 17:35:18
S tím,jak pokračuje vlna přemnožení pejzatých parazitů a různých jejich přitakávačů,se brzo díky těmto *****...-ním z-m-r.dum brzo dostaneme na úroveň prvobytně pospolné společnosti!! Rusové,kde jste???? Vyžeňte odsud tuhle zk--.u-rvenou havěť!!!
Si dung poe - 01.01.2023 17:01:13
V Česku bych řekl, že ta česká holota je na to moc hloupá požívat blinkr. Sotva ta verbeš umí kroutit volantem natož dělat ještě něco jiného u toho. V zemi ******ů a zkurcenců nehledejte tolik inteligence. Jejich kolektivní duševní postižení jim to nedá.
taky Franta - 01.01.2023 15:46:52
Ne, to psal PICHAV a Borský mu to jen přepsal bez Caps Locku a vy pitomci mu to žerete i s navijákem! Už jen ta indicie, že tu PICHAV dva dny nebyl.
Milan - 01.01.2023 15:31:55
U Pražáků je to přežitek už od revoluce.
Tereza - 01.01.2023 15:06:45
Vy, co to tu hejtite,vam nedoslo, že je to silvestrovsky vtipek?
Sid - 01.01.2023 14:35:01
Není to dezinformace s kterou vláda bojuje?
František - 01.01.2023 14:21:35
Omlouvám se ale tohle mohl vymyslet jenom kreten.
Jan - 01.01.2023 13:04:31
Po druhém odstavci jsem pro jistotu zajel na konec článku, jestli si z nás neděláte pr....., .
VitaK - 01.01.2023 12:35:18
Myslím že do BMW můžou klidně přestat montovat i volant ....protože majitele BMW, stejně neumí parkovat ...
Syslus - 01.01.2023 11:48:30
Trochu jste si spletli datum ne?? Apríl je jindy. Jak na Nový rok, tak po celý rok...Takže budete celý rok psát stejné bludy?? Super,aspoň vím, který web mám začít letos blokovat.
Jugi - 01.01.2023 11:07:02
Výstižný humor článku mne pobavil, ale realita na silnici mne někdy spíše děsí a štve. V současnosti je to dané tím Já, Já, Já, kdy se zapomíná na to Oni!
Jirka - 01.01.2023 11:01:02
Beru to tako humor, kdyz uz si s tim policajti nevi rady. Tak jednoduse kontrolovatelny prestupek, staci si stoupnout na kazdy kruhac a do minuty mate pět hrisniku.
Rom an - 01.01.2023 10:47:06
Sakra , mám méďu a blinkr používám ... Vážená redakce , mám přestat ?
Tomáš - 01.01.2023 10:37:34
Toto by bylo spis vhodnejsi vydat na aprila... kazdopadne nesvar, kdy se nepouzivaji blinkry je cim dal castejsi. Jezdim 80% dalnice a tam je to temer standard, nejen u premiovek.
Vladik - 01.01.2023 10:28:56
Je smutné kolik lidí nepochopilo, že článek je jen vtip. Doufám, že tito nemají ŘP a jezdí pouze MHD. Jinak mě to docela pobavilo. obzvlášť nositelé pokroku :-)
Jiří - 01.01.2023 10:10:31
Je zajímavé kolik blbců v BMW Audi nebo Mercedesu si myslí že na silnici jsou něco víc!Věřte mi že na silnici jste úplně stejný ***** jako dědouškek co jednou za týden vytáhne starou Felicii a jede na nákup!!!Mělo by to být jak ve Švýcarsku to by čuměli!!
Olin P. - 01.01.2023 10:04:30
NEBLIKAČI Řidiči jsou znavení, nedávají znamení, čili blinkry na objezdu, když vyjíždí na výjezdu. Řekněte mi, jestli žije ta dopravní policie. Nepotkáš ji na silnici, sedí někde na zadnici.
Petr Souček - 01.01.2023 09:44:21
a/proč bych ukazoval, když hlavní odbočuje vlevo b/proč bych ukazoval, když za mnou nikdo nejede Odposlechnuto od některých řidičů. Pak jsou blinkry opravdu zbytečné.
prager - 01.01.2023 09:03:57
Copak článek ale diskuzní příspěvky mě přesvědčily že dobře už bylo.
Tomáš Zemánek - 01.01.2023 08:41:26
Snad se nebudu stydět celý rok.
Jaga - 01.01.2023 01:33:20
Ani bych se nedivila. Speciálně řidiči BMW směrovky nepoužívají
Henryk - 01.01.2023 00:44:11
Ježišmarjá.. není 1 Dubna ne? Nebo, na Silvestra se taky pouští do éteru kraviny ? :)
Saťák - 31.12.2022 23:58:40
No pokud je tohle pravda, tak je někdo naprostý *****.
Miloš - 31.12.2022 23:44:51
Doufám, že je ČR a ostatní státy nebudou dovážet. Nesplňují podmínky provozu. Blinkry mnoha lidem zachránily život. Co zrušit řidičáky? Mnozí jezdí bez a vůbec jim to nevadí. Je to drahý a obtěžuje to...
**** sapiens. - 31.12.2022 23:32:19
******* pitomců už dosahuje nebývalého rozmachu!
Alex - 31.12.2022 23:29:02
Budou plný hřbitovy lidí co to pochopili blbě.
Eng - 31.12.2022 23:27:42
"Doplňme jen, že funkce výstražných světel v autech jmenovaných značek zůstává, nebude už se ale nadále signalizovat zvnějšku vozu ale pouze na přístrojové desce." Toto je super :-D
Karel - 31.12.2022 23:25:34
Satira v rámco anti ANO? To jste tak hloupí, nebo za to máte příplatek?
Eng - 31.12.2022 22:38:14
"Doplňme jen, že funkce výstražných světel v autech jmenovaných značek zůstává, nebude už se ale nadále signalizovat zvnějšku vozu ale pouze na přístrojové desce." Toto je super :-D
Ladas - 31.12.2022 22:33:21
Omluva ne dočká ale socka
Ladas - 31.12.2022 22:32:17
Verze bez blinkrů se u nás už prodávají dávno. Já si doteď myslel, že je to nějaká zlevněná dočká verze pro český trh.
Viktor C. - 31.12.2022 22:24:17
Naprosto souhlasím.... Co je komu do toho kam se chystám odbočovat.
Petr S. - 31.12.2022 22:04:27
Jako kachna dobrý, ale nevěřím, že by u nás bylo povoleno auto bez blikačů prodávat, natož aby prošlo STK.
Adraj - 31.12.2022 20:49:37
V jedné ruce mobil, v druhé ruce cigaretu, ale člověk má přeci jen ruce dvě, tak nemůžu ještě obsluhovat blbou packu . .
Eda - 31.12.2022 20:22:53
Sandro, my taky zbytečně doma nezhasínáme a šetříme vlákna žárovek jak vy v blinkrech. Kdo to má furt menit?
Juan Carlos Blinkeris - 31.12.2022 19:58:41
U nás je deň vtákov 1 apríl. Aj sám spravím kedy, tedy koninu aj v iný termín, ale základ je byť ako tak vtipný. Aj vo svojich kruhoch, kde mi rozumejú. Tento výbľafok pripomínajúci nejaký text s úmyslom zaujať nadpisom mi nepríde teda ani náh.vtipný
krtek - 31.12.2022 19:27:14
To je síla, co se tady vyskytne vypatlanců, co nerozpoznají silvestrovský vtípek. Nicméně vtípek dost vystihuje realitu - aroganci některých řidičů. Polovina národa je ducha mdlého - slušně řečeno.
Jim - 31.12.2022 19:22:23
Cele EU se zblaznilo i s Nemci a tak to budou mit za priplatek.
Danuše - 31.12.2022 19:01:04
Takoví auto si koupím, až mě zvolej na henten hrad. Mě se pletou nejen pohlaví, ale i pravá a levá strana - takže s tým ukazatelem zmatkuju, kolikrát už to do mě někdo napálil. Ale jsem mladá a krásná a to se počítá.
Karel Fajman - 31.12.2022 19:01:03
Tady se nádherně ukazuje, jaký "inteligentní" národ Německo je, když přijde s timto tvrzením o blinkrech a ještě navíc na "luxusních" vozech...zaprvé, blinkry jsou nutnost, za druhé, již dávno luxusní vozy nemají, stači se poptat v servisech...
Crash - 31.12.2022 18:43:50
To je zástěrka! Všichni vědi o mizerné kvalitě vozů BMW. Řidiči BMW ooravdu fakt chtěli používat indikaci změny směru jízdy, ale pokaždé, když se o to pokusili, tak blinkr explodoval.
Bzuk - 31.12.2022 18:08:52
Až do poslední věty, psané tlustým písmem, jsem tomu věřil :-))
Milan - 31.12.2022 18:03:20
To může vymyslet jen totální vypatlanec.
Tom - 31.12.2022 17:33:19
Já zasadne na mamlasy,kteri nepouzivaji blinkr,troubim a poradne.Doporucuji to vsem,je to dobry relax.
Generál Pavel - 31.12.2022 17:15:54
Blikat mě nikdy nebavilo za mě palec nahoru teď budu mít šoféra
Bohouš - 31.12.2022 17:04:37
Tvl Sandra. A ještě k tomu elektrická. Nebylo by jí líp u kolotočů? V tom autíčku. To je taky elektrický. Ikdyž nevím jak v jehlách :DDD ale blinkry tam nejsou, že ne?
Dom - 31.12.2022 16:55:35
SATIRA :-D pro ty kterým se zvedl tlak atd je to VTIP :-D
Miloš - 31.12.2022 16:51:54
Nechal bych to na dobrovolnosti tak jak je to teď
Rostislav - 31.12.2022 16:44:05
Tento článek je opět vytvořený nevím zda normálním člověkem, ale odpovědi komentech mě udivili.Né že bych se chlubil , ale mám Audi A8 4.2, BMW E36 Cabrio 2.0 cabrio a další vozy a vážně mi nevadí dát všem najevo kam jedu.O čem je ten článek???
sep - 31.12.2022 16:35:36
mám kamaráda a když jsem se ho ptal proč nebliká odpověděl mi:co je komu do toho kam já jedu , dobré nééééééééééé
Vlasta - 31.12.2022 16:33:31
Co je komu do toho kam jedu.
King - 31.12.2022 16:26:55
Za milon dnes koupíte jenom průměrné auto, a takových jezdí spousta, což by logicky vedlo ke kolizím. Nicméně pokud potkáme BMW sedmičkové řady, či AUDI A8 anebo S8, je snad všem jasné, že mají dát přednost.
Hulič - 31.12.2022 16:22:18
Já na to vždycky zapomenu
Racer - 31.12.2022 16:19:05
Blinkry bych nechal max u Dácií pro důchodce
Petr - 31.12.2022 16:18:06
Tohle mi nepřijde vtipný. Blinkry a mlhovky. Policie má mít 2kg kladivo a zbytečně puštěné mlhovky vymlátit a při nepoužívání blinkrů přes prsty.
Oliver - 31.12.2022 16:17:57
Akorát wc tam chybí jestli tam bude jednou v nějaké automobilce bude to pecka na úrovni to mi věřte lidi
Milan - 31.12.2022 16:16:54
Nechal bych jen výstražné světla je slušnost je zapnout třeba před obchodem na parkovišti pro invalidy, aby věděli že za chvilku přijdu
Ing Vošmatlik - 31.12.2022 16:16:51
Arogance lidí už přesáhla únosnou míru, měli by už konečně dávat pokuty podle majetkových poměrů řidičů, oni by si pak zase zvykli dávat blinkry.
Sabina - 31.12.2022 16:12:13
Taky nepoužívám nikdo to nedělá takže za mě i levnější auta by je nemusela mít
Ivan - 31.12.2022 16:08:10
Já blikám spíš problikávám dálkovými světly šneky na dálnici
Karel - 31.12.2022 16:04:56
Ať si lidi blikají kam chcou, já si nechci zničit žárovky
Zuzka - 31.12.2022 16:02:31
Blinkry používám mám v autě tlačítko s trojuhelníkem na palubní desce v Mercedesu G už na to páčka není
Lidi Covid-1 vám vyžral mozky? - 31.12.2022 15:58:16
Co kdybyste si to přečetli do konce, kde je jasně napsáno, že tento článek je satira.
Petr - 31.12.2022 15:58:09
Blikat je zastaralé, dřív před autem běhal člověk s praporem ve městě a taky už neběhá
BMw x6 - 31.12.2022 15:56:19
Jedině dobře, blinkry nepoužívám nikdy auta za mnou vidí kam jedu, úplná zbytečnost používat je v dnešní době.
Oliver - 31.12.2022 15:55:40
A ti kteří nedají blinkr to je jejich vina protože mají svoji zodpovědnost takže nevím proč ty blinkry jdou do kopru když my slušní lidé zato nemůžem mají v tom fakt bordel a měly by si zamést před vlastním prahem
BMW v ČR už nikdy. - 31.12.2022 15:47:20
Roky jsem jezdil v BMW a všude používal blinkry, což však nemohu říci o řidičích vozidel ŠKODA. Mistři světa, kteří se zmohli na ubohý koncernový vůz a každému kdo má lepší auto než oni, dělají na cestě peklo a blinkry neznají. Osobní zkušenost.
Pavel Scholz - 31.12.2022 15:37:04
A tak vzniká dezinformace. Zbytečný článek, a ztráta času autora i čtenářů.
Josef - 31.12.2022 15:31:25
Naprostý souhlas s Mercedes i BMW, je to otravná páčka, kterou málokdo umí používat správně - často blikaj doprava a pak jedou rovně. Bude i menší potřeba plastů, ropy, menší uhlíková stopa a tím konečně zachráníme planetu.
Pavel - 31.12.2022 15:30:16
pokud nejde o vtip, pak to jednoznačně zapadá do vývoje společnosti. Blíží se konec. Protože šmejd a ****** v jedné osobě / jak jinak označit člověka, který směrovku nepoužívá, co mají všichni kolem něj předpokládat, že udělá? / zkrátka za volant nepatří
Michal - 31.12.2022 15:29:58
To sice vím že řidiči luxusních aut nepoužívají blinkry přejizdi z pruhu do pruhu aniž by dali znamení ale co ostatní řidiči to nemůže ridic jiného vozidla vědět co udělá hříšník auta bez blinkru.
Oliver - 31.12.2022 15:28:38
To je blbý nápad ty blinkry dávat pryč pak vznikají nehody zbytečně
ldx - 31.12.2022 15:14:43
Tak pokud budou blinkry součástí světel, tak to bude jen dobře, méně dílů - méně poruch. A jestli bude auto schopné přes AI jednou spouštět blinkr automaticky, tak by to bylo záhodno - většina řidičů vůbec blinkr nepoužívá. V tom ta satira dokonale sedí.
Petr - 31.12.2022 14:32:43
Ještě existují také řidiči, kteří zapomínají blinkry vypínat...
Fox - 31.12.2022 14:15:26
Nic nového, tohle už se dávno děje, samozřejmě u BMW Mercedesu a Audi je to standardní výbava. Dost mě překvapí když řidič této značky ten blinkr použije.
Jiří - 31.12.2022 14:13:21
Sandro, nevím jestli bych Vás chtěl potkat. Na jednu stranu určitě. Ale já ve svém voze a Vy ve svém někde kolem, promiňte, raději ne. Raději u večeře a to myslím vážně. Nevím však jak s Vámi přes tuto anonymní diskuzi navázat kontakt. Dal jsem Vám plus
Robert - 31.12.2022 14:02:01
Podle posledního průzkumu doleva odbočují příznivci KSČ, tak se většina křižovatek v Brně upravila na nemožnost tímo směrem odbočit a za ušetřené loove se instalovalo množství aktivních kamer sledujících tento nešvar a jet na rudou, nebo se otočit zpět
Drtikol - 31.12.2022 13:50:54
Taky se některé automobilky chystají do aut montovat WC, protože dopravní situace je často na posrání.
Baggerfuhrer - 31.12.2022 13:34:28
Tato úprava ale bude platná pouze pro edici Simulantembande a Ovcoid, které se prodávají pouze v ČR. V Nizozemsku i v Německu se nic nemění, v těchto zemích jsou vozy jak od MB tak BMW nadále považovány za běžna konfekční vozidla.
Honza.arbiter - 31.12.2022 13:25:01
Ještě že na konci článku je dodatek, že se jedná o nadsázku. Pokud by vozidla nemusela mít blinkry, pak by se mohla zrušit i hlavní světlomety, čímž by se zase vyřešil světelný smog. Další krůček k ekologii a návratu k přírodě. Dost těch kravin.
Honza.arbiter - 31.12.2022 13:19:18
Řidičům nepoužívajícím blinkry, bych lámal ruce, ne přepínací páčku blikačů. Rozmohl se zvyk, blinkrem ukazovat, že jsem už odbočil. Jezdím autem i na kole. A divím se, že jsme se vzájemně ještě nevyvraždili.
Renata Suková - 31.12.2022 13:14:41
Myslím, že je to hodně blbej fór.
Zdeněk - 31.12.2022 13:11:58
To už tu mělo být dávno, aspoň by nikdo nespoléhal na to, že bude blikat a nebo že bliká na tu správnou stranu kam pojede.. Potom už jen zakázat svítit, apoň v noci by tak většina jezdila pomaleji.0
JURAJ - 31.12.2022 13:10:31
Jako ironie dobrý,bohužel to platí i ve skutečnosti u všech značek aut. Pak ještě lidi napíšou že je každýmu h...o do toho kam jedu. Pak se nedivme že to tady vypadá jak vypadá. Při zkouškách za neukázání vyhazovali. Dnes asi chválí. Nevím
Sandra - 31.12.2022 12:50:44
Nevím proč bych měla dávat blinkry když jsem sama kolem a nikdo se nedívá. Takže v těch případech nedávám. Asi by se to mohlo zjednodušit nějak. Mám bmwi3 elektro a blinkry tam ještě jsou normálně manuál. Tohle elektro se mi dobře i v jehlách.
Petr Prášek - 31.12.2022 12:45:28
I když to je jen silvestrovský vtip,mohli by u nás auta blikat v zadu červeně jako v Americe. Ať se to nemusí předělávat.
Jindra - 31.12.2022 12:41:53
Já mám bmw a a nechal jsem si za příplatek od výrobce namontovat i motor do auta sice to vyšlo dráž ale za to můžu nastartovat a pak si pustit topení když je venku zima
Tomáš - 31.12.2022 12:41:16
Možná satira, ale tastatistika sedí :D :D
Vladimír - 31.12.2022 12:30:27
Pozdě, někteří výrobci už je vyřadili dávno a někteří šli ještě dál a nemontují např koncová světla. V plánu je volant za příplatek.
Petr - 31.12.2022 12:29:00
Jsem zvědavý na to kolik lidí, kteří článek nepřečtou až do konce, to vezme vážně.
Pool - 31.12.2022 12:28:46
Myslím, že to nemá daleko k pravdě . Pokud se dívám na dnešní řidiče, klidně by se mohli přidat i jiní výrobci automobilů.
Nejsem volodymyr - 31.12.2022 12:28:25
Pokud má Žaluď koule, tak to s Mlíčkem dají. Bude to řádná je..čka
Dan - 31.12.2022 12:24:45
To psal PICHAV ten článek, ne?
Jiří - 31.12.2022 12:23:11
Jako satira dobrý. Snad se toho nechytne nějaký blbec bez smyslu pro satiru.
Antonín - 31.12.2022 12:10:17
Ale jo, zasmál jsem se. :-) Ještě přidat povinnost rozsvítit přední mlhová světla, pokud chcete jet rychle (protože přední mlhovky přidávají 10hp) a zrušit potkávací světla. Stačí denní svícení, nebo dálková světla. :-D
Pavka - 31.12.2022 11:52:34
V půlce článku jsem se díval, jestli není 1. 4. Vysvětlení přišlo na konci. Jo, to sedí.
Jaroslav - 31.12.2022 11:42:43
V Česku, už pár let každý druhý Véna, nepoužívá směrovky. :-) Takže nám v servise, přibudou pojistné události. A chudáci policajti, budou dva čechy od sebe odtrhávat, když se budou řvát, který vůl může za nehodu! :-)
Pandrhola - 31.12.2022 11:39:57
Dobrý vtip.jeste fotku pichava k tomu ať tam nic nechybí.jdu chlastat tak přeji krásný nový rok všem.
Bob - 31.12.2022 11:26:11
No konečně! To jim to trvalo snad 100let, než na to přišli! :-) A šel bych ještě dále a přidlal dalších pár takových škrtů - zejména "přídavků" EU z posledních 10let. Výsledek by mohl být - půlka ceny vozidla... :-) Happy New Year!
eMeL - 31.12.2022 11:02:00
No hlavně ať to nikdo neprezentuje v Bruseli, je to taková kravina, že by se jí mohl někdo z euromesiášů mohl chytit
jan - 31.12.2022 10:52:11
žasnu kolik lidí ihned nenapadlo že je to silvestrovský vtip ... žasnu kolik hlupáků začne komentovat , aniž by článek nedočetl do konce , kde je to jasně napsané -
Fudžimi Nagule - 31.12.2022 10:51:49
Hezkýho Silvestra a ten další rok ať je lepší než minulý.
René - 31.12.2022 10:46:50
Naprostá hovadina. Když jedu po silnici, či dálnici a řidič přede mnou se rozhodne změnit směr a nedá blinkr, ohrožuje tím jedoucí auto za ním. A ano, čím dražší auto, tím méně používání blinkru. To není a nepohode ho používat, ale o aroganci řidiče.
Joe - 31.12.2022 10:29:57
Dle mého názoru vypozorovaného praxi jde o mentální záležitost. Empiricky jsem vypozoroval, že čím dražší auto, tím méně řidič používá signalizaci o změně směru jízdy blinkrem, automobilky tak pouze reagují na momentální mentální retardaci jejich řidičů.
Sky - 31.12.2022 10:23:13
No dobře, fór pěknej, ale tak do hospody. Když tomu uvěří jen každý desátý čtenář, máme tu desítky ošklivých bouraček.
Jirka - 31.12.2022 10:20:50
Vtipné a přitom k zamyšlení. Někteří totiž opravdu blinkry nepoužívají. Ale u článku jsem se pobavil, děkuji autorům ta vtipnou tečku na konci roku. A do nového roku spoustu dobrých článku a hlavně čtenáře, kteří pochopí ironií tohoto článku a zasmějí se
ovocnacek - 31.12.2022 10:19:49
Ale neboj, je to strašné časté. Závistivý lidé pořád nadávají, jak si nic nepotřebují kompenzovat. A pak chtějí slevu.
Ossma - 31.12.2022 10:18:33
A to není všechno. Vzhledem k energetické krizi začnou luxusní automobily jezdit na uhlí. Bude to na podobném principu, jako jezdila auta za války na bukové špalíky. Nyní se bude v autě v paroplynovém generátoru vyvíjet hořlavý plyn, který půjde do motoru
Jirka - 31.12.2022 10:17:12
A zase to plno lidí sežere i s navijákem :)))
Pavel - 31.12.2022 10:17:08
Tak jsem chvíli myslel , že je to myšleno vážně. Skvěle jsem se pobavil. Dobrý fóórek
ovocnacek - 31.12.2022 10:16:55
Takže si to kompenzuješ VW .
ovocnacek - 31.12.2022 10:15:42
Jo tak to jo Já zapomněl na koncernovou většinu Podle stejného posouzení. Ty máš německou lidovku. Takže to pánovi není dost dobrá nějaká čínská výroba? Proč ? Že by byl VW lepší, to přece není možný. Proto jsi se rozhodl pro VW, protože je lepší.
Schestauer - 31.12.2022 10:12:42
Blinkry nepotřebuji, protože mám ruce. Náš vůz stejně řídí THC :)Bydlíme tak bokem, že by to policajti ani nenašli.
Stanley - 31.12.2022 10:11:45
Nepsávalo se tohle na Apríla?
ovocnacek - 31.12.2022 10:11:28
Ne, tohle píše člověk, co ho automaticky.štvou lidí, co nadávají na lidi v dražších autech.
Miki - 31.12.2022 10:09:47
...pro OVOCNACEK Mám úplně normální VW, protože si nemusím kompenzovat nic malého od přírody. Samozřejmě myslím mozek ;-))
Jaroslav Křížek - 31.12.2022 10:08:34
Tohle píše jen hloupý člověk.
ovocnacek - 31.12.2022 10:04:40
Arogantní chudák Miki, co nemá korunu, aby si koupil auto. Pochopil jsem tvůj příspěvek správně.?
ovocnacek - 31.12.2022 10:02:54
"90% řidičů rádo-by luxusních vozů blinkry nepoužívá" Jako fakt??? Já zase ze svého rádoby luxusního vozu, vidím nejvíc pseudo řidiče v pseudo autě typu škodovka, jak neznají blinkr. Popravdě, řidiči všech značek nedávají blinkry.
John - 31.12.2022 10:01:52
Pobavilo. Přeji hezkého Silvestra.
Miki - 31.12.2022 09:54:52
Pochopil jsem, že jde o fór, ale bohužel základ toho vtipu je postaven na realitě. Nevím jaké máte zkušenosti z provozu Vy, ale moje zkušenost je taková, že 90% řidičů rádo-by luxusních vozů blinkry nepoužívá. Prostě arogantní h*vada a chudáci :-)
Jan Šesták - 31.12.2022 09:54:42
Co je to za blbost ,když nebudou dávat znamená o změně směru jízdy tak to bude bouraček, to můžete rovnou i zrušit křižovatky ,kde je hlavní a vedlejší silnice,kde ten průzkum vzaly ,je to hloupost ,bude ti víc nebezpečné na silnici.
NYPD - 31.12.2022 09:50:11
Asi je nepotřebují .? Dnešní mladý řidič je blb bez jakéhokoliv ohledu na jiné ! Denně chodím se psem ven a tak 3/4 řidičů nedává změnu směru ani doleva ! Kam toto povede ?
Comax - 31.12.2022 09:48:28
Vždy jsem si myslel, že ta páčka, co zapíná stěrače má víc funkcí...takže to nebyl hoax, že se dá rozblikat jen půlka parkovacích blinkrů. Teď už je to jedno...
janb - 31.12.2022 09:46:06
Co je to za nesmyslná hovadina ? ? A jak odbočí hlavně vlevo bez blinkru ?
HRD - 31.12.2022 09:43:29
Sice je to rádoby vtipný článek, jenže skutečnost je horší. Blinkry se nepoužívají napříč značkami. Protože dnes dostane řidičák každý poleno. V praxi potom zjišťujeme, že jeho mozková kapacita už na použití blinkrů nestačí. Umí jet jen rovně a ještě bl
Reklama
Autosalon TV