Reklama

Diskuze: Česko je zamořené radary. Podívejte se, které slouží represi a které fungují preventivně

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Ladimir - 14.07.2023 22:12:58
Chtěl bych jak je možné že radar je umístěn před z nackou začátek obce účtuje se pokuty a ještě nejsem v obci.je to zlodějna.da se proti to mu branit
Pavla Vanická - 07.12.2022 12:50:53
Vadí mi, co se z radarů stalo! Kde se s nimi nyní setkáváme, tak to není v zájmu bezpečnosti, ale už z podstaty jejich umístění jde o příjem do obecních kas. Umísťují je cíleně na místa, kde to není nutné, kde se hledí na psychologický efekt.
Reklama
Petr Dušek - 04.12.2021 13:26:03
Nedávno jsem obdržel pokutu od Městský úřad Benešov částka 600 kč pokutu za překročení rychlosti mimo obec na silnici I/3. Měřeno radarovým rychloměrem UNICAM. Moc děkuji . Žadna informace že se v daném úseku měří rychlost. Jste vyděrači . Pa.
Kateřina - 24.06.2021 09:24:40
Našla jsem jsem jeden článek ve kterém jsou podrobně popsány všechny radary v Praze https://www.dopravniznaceni.com/kde-jsou-radary-v-praze-prehledna-mapa a taky jsem slyšela o speciálních aplikacích, kde se to ukazuje, když se k ním přiblížíte
milivoj - 25.01.2021 20:37:51
Pokuty vybrané státní policií, tedy Policií ČR, jdou do rozpočtu státu, pokuty vybrané obcemi, cestou strážníků obecní či městské policie jdou do rozpočtu obce. Takže zájem oměření a výběr polut je zcela jasný - plnění obecní kasy.
Bobiš - 15.01.2021 16:45:36
Jezdím již 58 r.,umístění radarů dokáži posoudit.Možně 50% jsou nástrojem na vybírání mýtného.Opačně by na vyšší rychlost nás předem upozornily.Věc se zlomila tím, že jdou v ČR do pokladny obce. fin,přínosem obci.Na Slovensku jdou do pokladny státu.
Reklama
František Hrubín - 06.12.2020 09:45:20
Lidé jedete podle předpisů a na radary nehoukejte, chudáci ti co u nich bydlí...
Rychlík - 12.11.2020 23:29:20
zato pokud pospíchám, přichytím gumičkami vpředu i vzadu různé nalezené RZ, stačí pak sklopit sluneční clonu, aby nebyl poznat obličej a tradá, ať si fotí, co hrdlo ráčí. Po dojetí do cíle hned sundat a pohoda.
Rychlík - 12.11.2020 23:19:05
V jedné vsi na Kolínsku je informační radar na dlouhé rovince na kraji obce, testoval jsem, kolik naměří nejvíc, dokáže detekovat maximálně 116 km/h i když jsem to hnal 145 km/h. A jinak pokud nepospíchám, jedu tak nějak přepisově a radary mne nezajímají,
Petra - 12.11.2020 20:20:07
Tak bacha na Bernartice,okres Milevsko. Tam mají informační a jen díky tomu,že u něj prý stála hlídka MP,zjistili překročení povolené rychlosti o 13km/h a za to udělili pokutu. Fotka k tomu ale nebyla...
Reklama
d@rkWolf - 16.08.2020 14:04:00
Radary? Proč ne? Ale na místech, kde to má svůj důvod. A veškerý výběr pokut by měl jít řádně pod ministerstvo dopravy na opravy cest, žádné takové, že si z radarů postavených 10m za začátek/konec obce rozdávají na obecních úřadech prémie...TO NASRAT...
Slimak - 08.07.2020 23:26:43
A proto jsem si koupil auto, ktere jezdi za 2l/100 a udela maximalne 50km/h. Kdyz jezdit pomalu jako kreten, tak aspon levne.
Slimak - 08.07.2020 23:26:34
A proto jsem si koupil auto, ktere jezdi za 2l/100 a udela maximalne 50km/h. Kdyz jezdit pomalu jako kreten, tak aspon levne.
Knuckles - 05.07.2020 10:16:39
S radarama problém nemám. Vjedu do obce, zapnu tempomat na 50 km/h a jsem v klidu. Mohu se pak v klidu věnovat sledování situace okolo mě a rychleji reagovat, jelikož nemusím hlídat tachometr. To samé v 80 km/h zonách na dalnících.
František - 04.04.2020 10:15:49
Společnost je rozdělana na lidi soudné a totální idioty- A co jich tady je :-) Pardon, nějak jsem nezapočítal ty parazity, co žijí na úkor druhých.
František - 04.04.2020 10:12:48
Společnost je rozdělana na lidi soudné a totální idioty- A co jich tady je :-)
František - 04.04.2020 10:12:32
Společnost je rozdělana na lidi soudné a totální idioty- A co jich tady je :-)
Jarda - 03.04.2020 19:13:16
Největší mrdky jsou v Říčanech, tam je to jen o penězích. Hajzlové pošlou 900 Kč za 10km/h.
Zdenda - 11.03.2020 10:27:47
Zrušit. Zakázat. Vrátit peníze.
Mirek - 09.03.2020 11:38:01
Z hlediska umístění radaru bych v Rusku byl docela rád. Putin totiž zakázal umísťovat radary pro vylepšení rozpočtů, ale mají být umísťovány důsledně s ohledem na zvýšení bezpečnosti osob.
Pavel - 01.03.2020 05:17:49
V Říčanech u Prahy jih byli mraky ale teď už některé zrušili to se Sodruhovi Kořenovy vybíralo do rozpočtu
Petr T. - 04.02.2020 12:55:25
...s prevencí to nemá nic společného, jde výhradně o peníze ! Pokud by šlo o prevenci stačí hlídka v polepeném služebním voze, dva příslušníci ve vestách u ní, upozornění na radar, dopředu oznámit kde se bude měřit atd..to je prevence !
Jirka - 04.02.2020 10:49:21
Co asi obcím zbývá,když policii nepotkáš,jak je rok dlouhý.Té demokracie a prasáren na silnicích je bohužel trochu moc.
Franz. - 03.02.2020 08:34:07
Jak to, že se porušuje rozhodnutí Ústavního soudu ke kamerám s radary na měření rychlosti. Atd.!
Marek - 02.02.2020 19:11:32
Ti pánové co neumí jet předepsanou rychlostí aniž by čuměli do tachometru,tak by se měli vrátit do autoškoly nebo odevzdat řidičák a chodit pěšky.A jen tak mimo.Přestupkem se stává rychlost až o 5 km/h vyšší než je v úseku max.rychlost.To je rezerva, co?
Josef - 02.02.2020 18:47:03
Proč jsou radary omezující rychlost na 40 km/hod umístěné před školou, jako např. v Mikulově, v provozu 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu včetně sobot, neděl a svátků? Nikdo mne nepřesvědčí, že je to z důvodu bezpečnosti dětí.
Martin - 02.02.2020 16:53:11
Kdo neumí do obce vjet rychlostí 50 km /h by neměl řídit auto. Ať jsou všechny radary jenom vydělečné aby se piráti silnic vzpamatovali.
EUROPES - 02.02.2020 15:32:31
Většina silničních pirátů vzniká tím, že luxusní silniční infrastruktura našeho ministátečku dokáže z jakékoliv krátké cesty vytvořit celodenní záležitost. Pokud by se jednalo o minuty, budiž, ale jedná se o hodiny a ty se se potom dohánějí rychlostí.
Strauss - 02.02.2020 14:00:44
ještě by se jich měli také řidiči bát.
Phdr.František - 02.02.2020 13:26:27
Radarů je pořád velice málo. Bohužel dnešní doba agresivních a špatných řidičů to vyloženě vyžaduje. Slušní řidiči se nemusí bát.
Pavel - 02.02.2020 12:35:09
Neříkám,že je jich málo.Je málo hlavně dopravních policistů a to dlouhodobě.Žiji v obci kde je horor přejít silnici.Nainstalované info.radary někdo odcizil.Tak co má chudák starosta asi dělat než přitvrdit.Kdo na takových místech nežije, ať mlčí.
Steny - 02.02.2020 09:23:26
Vážení,proti radarům existuje jednoduch řešení -zelený laser.A jak ho použít na to snad přijde každy.
Roman - 02.02.2020 08:48:30
Porušení rychlosti v obci je porušením zákona o silničním provozu tedy žádné obecní vyhlášky. Peníze z pokut by tak měli skončit ne v obecní kase, ale ve státním rozpočtu. Právo měřit rychlost by měl mít pouze stát. Radary se staly pohodlným příjmem obcí!
Filip - 02.02.2020 08:07:51
čím víc zničená silnice tím pomalejší rychlost ... radary již netřeba, stačí přestat ... no ono si vlastně nikdy nezačaly silnice opravovat ... takže je to vlastně jedno :-D
Milan - 02.02.2020 02:03:36
Osobně bych preferoval ty zpomalovací semafory. Svíti červeně, pokud v daném úseku jedete předpisově, přepnou na zelenou. U těchto zařízení by měli být i rychlostní kamery. Pokud někdo přesto na červenou profrčí, řádnou pokutu. Toto je pro BEZPEČNOST!
Adam - 01.02.2020 21:43:51
Svět se v ***** obrací. Autistickou adolescentku musí respektovat vzdělaní lidé proti své vúli a zdravému rizumu. A co ty rychlosti? Hyundai i30 jede maximálně 30 mám pocit. Začali vyrábět auta s motorem ze sekačky a čekají že si ten **** někdo koupí.
Olda - 01.02.2020 20:56:05
Koukám že tady nikdo neumí řídit auto, všichni musí koukat na tachometr.
Lojza - 01.02.2020 19:37:56
Idiotský cedule pro vyplašenky, totálně ignoruju, rychlost mi ukazuje auto a nemusím se dívat ještě na přiblblou ceduli před každou *****í v Čechách, úplně zbytečně vyhozený peníze obce za radary, který nepokutujou, což jsou skoro všechny
Radim 2.2.2020 - 01.02.2020 16:43:15
V Plzni jsou taky borci.Radary na 2-3 proudé silnici,kde nikdo nemůže z boku vjet ani vstoupit,je 50,mohla by tam být bezpečně 70,co by ale žraly na radnici.
Milan - 01.02.2020 16:39:26
Radarů je žalostně málo a policistů ještě méně a pokuty za překračování rychlosti směšně malé. V okamžiku opuštění ČR jedu maximální povolenou rychlostí danou státem kde jsem a nikdo mne nepředjíždí, ale u nás pouze zdržuji chvátající MAGORY
Krapotkin - 01.02.2020 16:37:05
Řidič - dojná kráva tohoto odporného systému.
Petr Klanica - 01.02.2020 16:24:39
Vím o několika radarech, které vybírají pokuty a v místech přitom žádné nebezpečí nehrozí. Jeden je dokonce umístěn v tak prudkém kopci, že v zimě chytne kdekoho. Protože na sněhu není bez rozjetí možno svah vyjet. Pro zpomalení provozu stačí levné prahy.
Pocestný - 01.02.2020 15:44:32
O tom, že jsou některé radary umístěné pro vybírání výpalného od nepozorných řidičů, není pochyb. Většina z nich je stejně v mapách, takže palubní kamera ho zahlásí. Pirát dá nohu z plynu a pak to stejně sešlápne a ohrožuje lidi dál.
Pocestný - 01.02.2020 15:44:15
O tom, že jsou některé radary umístěné pro vybírání výpalného od nepozorných řidičů, není pochyb. Většina z nich je stejně v mapách, takže palubní kamera ho zahlásí. Pirát dá nohu z plynu a pak to stejně sešlápne a ohrožuje lidi dál.
Jaroslav Novák - 01.02.2020 15:36:42
Dvůr Králové nad Labem obec Zdobín, pouze lovné místo, několik metrů silnice,autobusové zastávky nesplňují normy ale úsekový radar okamžitě za označníkem obce schovaný ve větvích
Petra - 01.02.2020 15:17:18
Pokračování.Najdou se i střelci co tu jezdí přes 90 km/h.Těch je 5% z 6500 aut,která tu denně projedou.Občané si totiž ze svého zaplatili monitorig u akreditované firmy.A nikoho to nezajímá,dokud se něco nestane.Inu ČR,zkuste to v Německu a chodíte pěšky.
Standa - 01.02.2020 15:14:21
Výáběr z pokut za překročení rychlosti výlučně dávat do komunikací a nenechat z pokut žít obce.Stačíé ase podívat na některé obce jak si z pokut žijí.
Petra - 01.02.2020 15:10:20
Žádáme všechny kompetentní orgány,včetně Policie už několik let,aby s řidiči,co tu projíždí, konečně něco udělali.Běžně se jezdí 70 km/h.Nejúčinější způsob-úsekové měření se tu bojí zavést.Byli bychom totiž první obec na okrese -prý není politická vůle.
sam - 01.02.2020 14:36:20
Ten kdo nechce dodržovat zákon(rychlost)nebude asi dodržovat i další zákony(nekrást,neloupit,nevraždit,atd).
Hynek - 01.02.2020 13:43:57
Pokud budou stále jezdit jedni a ti stejní pořád dokola jako ,psychopati. Jsem pro radary všude,poslední dobou-neustále narážím na pitomce co jezdí rychle a ještě hodně nebezpečně-zrovna včera za mnou jel ve 100km rychlosti pitomec,2km v kuse s 2m odstupe
Petr - 01.02.2020 13:18:17
Česko je zamořené víc silničními piráty než radary. Více represe!
Miloš - 01.02.2020 13:18:08
Je vidět, jak hodně lidí se sobecky zajímá jen o sebe. Ještě jsou naštvaní, že jim někdo něco řekne. Silnice je určena pro dopravu. Ne pro hru a provokaci! Navíc jsem pro psychotesty a do budoucna pro rámy, které průjezdem omezí maximální rychlost.
Jarda - 01.02.2020 12:03:28
Přesně jak píše Jan. Jsou nastaveny nějaká pravidla a zákony a ty je třeba dodržovat. Demokracie neni, že si každý dělá co chce. A ne si stěžovat na starosty. Je tam 50 tak ji dodržuj a potom nikdo nebude na vás vydělávat.
Jiří - 01.02.2020 11:48:41
Každý radar, který není označen, slouží pouze k represi (rozuměj, k vybírání pokut). Prevence totiž znamená, donutit řidiče aby jel předpisově a k tomu ho donutí označený radar. Kdo nepochopil rozdíl, nechápe rozdíl mezi represí a prevencí.
Anonym - 01.02.2020 11:12:30
Ten kdo tvrdí že projede každou vesnici 50tkou lže, protože to není fyzicky možný, ani s většinou tempomatů.
Anonym - 01.02.2020 11:12:06
Ten kdo tvrdí že projede každou vesnici 50tkou lže, protože to není fyzicky možný, ani s většinou tempomatů.
Jára - 01.02.2020 11:11:26
Radary jsou stejně bič jen pro nás "chudší". Těch bohatších se to "netýká". Ti mají v autě nainstalovanou databázi radarů plus parkovací asistent kombinovaný s detektorem radaru, takže to ani policista nerozpozná co to v autě je.
Lolo71 - 01.02.2020 10:57:49
Článek na dvě věci, absolutně o ničem, a titulek by stačil ´Česko je zamořené´ a tím by mohl skončit :-)
Ivan - 01.02.2020 09:30:43
Ty zpomalovací semafory jsou dost hrůza - vím o něm, jedu předepsanou rychlostí ale zastaví mě protože v protisměru rychlost někdo překročil. Tak funguje jeden kde jezdívám který je zároveň pro přechod pokud si chodec zmáčkne tlačítko.
Jan - 01.02.2020 09:13:50
V Česku nebude radarů nikdy dost! Čeští řidiči potřebují kontinuální kontrolu. Jinak jsou jako utržení z řetězu...
Pavel - 01.02.2020 09:03:19
Navigace TT mi 300 m před (nastavíte si sami jak daleko) hlásí VŠECHNY typy radarů. Tedy včas. Poslední pokutu jsem platil někdy před 15.-17. lety.
Pavel - 01.02.2020 09:03:08
Navigace TT mi 300 m před (nastavíte si sami jak daleko) hlásí VŠECHNY typy radarů. Tedy včas. Poslední pokutu jsem platil někdy před 15.-17. lety.
Pavel - 01.02.2020 09:02:55
Navigace TT mi 300 m před (nastavíte si sami jak daleko) hlásí VŠECHNY typy radarů. Tedy včas. Poslední pokutu jsem platil někdy před 15.-17. lety.
Pavel - 01.02.2020 09:02:17
Navigace TT mi 300 m před (nastavíte si sami jak daleko) hlásí VŠECHNY typy radarů. Tedy včas. Poslední pokutu jsem platil někdy před 15.-17. lety.
Pavel - 01.02.2020 09:02:06
Navigace TT mi 300 m před (nastavíte si sami jak daleko) hlásí VŠECHNY typy radarů. Tedy včas. Poslední pokutu jsem platil někdy před 15.-17. lety.
Hejtr - 01.02.2020 08:07:21
Buzerace...něco jako návrh vlády ať platí víc ti co mají lepší auta.
Ondra - 01.02.2020 08:07:15
vsak jsou Cesi narod hajzlu, nerespektujicich jakekoliv prikazy a zakazy atd. Malo se davaji pokuty, malo se hlida. Bohuzel je to u nas potreba.
Karel - 01.02.2020 08:00:44
Ano rychlost by se měla dodržovat ,ale radary jsou vetšinou umístěny tak aby čistě inkasovali peníze .A co se týče městské policie ta by s dopravou neměla vůbec co dělat to je druhý zdroj městských příjmů .
Tom - 01.02.2020 07:49:23
Já rychlost překračují často, na místech co dobře znám, co jsou přehledná, když je malý provoz a nikoho neohrožuji, přesto kdyby mě zastavila policie a pokutovala tak bez řečí zaplatím, je jedno o kolik km/h někde ta hranice být musí
Libor - 01.02.2020 07:42:39
Po pár pokutách už projíždím každou obci pěkně 40 -45 km/h podřazeno na troječku, nafta se spaluje celkem svižně,samo sebou se tvoří kolony, emise rostou atd. Dělat to všichni tak jsou bez peněz a nevím kde vezmou obce na rozšiření plicního oddělení.
berda - 01.02.2020 07:37:21
Tak ve Valašském Meziříčí je umístěn až kus za přechodem a ještě tak aby ho nebylo vidět na začátku stoupání do kopce kde je třeba přidat trochu plynu. Jde jen a jen o peníze do rozpočtu. Je to obyčejná prasárna
Petr - 01.02.2020 07:08:31
Přitom stačí dodržovat předpisy a tyhle debaty jsou bezpředmětné..... Máte taky možnost vrátit se na dvě nohy, nebo hromadnou dopravu..... Dodržuj rychlost a daná obec bude jen platit za údržbu radaru!!!!
Petr - 01.02.2020 05:36:54
Můžeme si naříkat jak chceme, radary budou. Co mi ovšem vadí, že jsou umístěny účelově jen k vybírání pokut a nemají nic společného s prevencí či hlídáním nebezpečných míst. Kolik radarů je u škol, nákupních center, nemocnic ?
Mirek - 01.02.2020 00:57:50
Radary jsou otravné a nic neřeší. Lepší je stavební úprava vozovek, aby se nedalo jezdit rychle. Mě rozstřelil kamion, který jel ve městě 80km/h. Zachytil o mě při předjíždění. Radar by mu v tom nezabránil.
Jitka - 01.02.2020 00:41:19
Za mě ať je klidně radar v každé vesnicí nebo městu a ti co říkají že musí kvůli toho sledovati tachometr tak ať vrátí řidičák
Roman - 01.02.2020 00:40:40
To nemá s bezpečnostní silničního provozu nic společného, když vám chodí pokuty , že jsem překročil v obci rychlost o +5 km a dostal jsem pokutu 800 Kč !! Místo toho abych se věnoval řízení, tak musím čumět na tachometr a hlídat si toleranci + - 5 km .
Ondřej - 31.01.2020 23:46:12
Vedle bezpečnosti jde také o hluk, takže jsem pro radary, hlavně ty co pokutuji, informační mají malou účinnost . V zahraniční jsou vysoké pokuty a málo kdo si dovolí porušit..
Marek - 31.01.2020 23:17:08
Pokud se naučíme jezdit slušně a ohleduplně pak radary nebudou potřeba, ale dokud budou za volanty i "borci", kteří si silnici pletou se závodní dráhou pak jsou holt potřeba a musíme se s nimi smířit. To co považuji za neštěstí jsou zpomalovací semafory.
Michal - 31.01.2020 23:03:49
Až se budou trestat ti co jezdí mezi 20 až 40 a zdržují provoz, tak ať si je strčí kdekoliv.
Leoš - 31.01.2020 21:37:17
Ano s radary,které změří okamžitou rychlost v daném místě souhlasím.Ale s úsekovým měřením nesouhlasím.Nedávno jsem místem kde jezdím do práce každý den je úsekové měření.Jsem zjistil,že jedu 70.Tak jsem to zašlápl na chvíli na 20.A tím pádem jsem nepřekr
Radek - 31.01.2020 20:40:48
Kdo jste nikdy nepracoval alespoň půl dne kolem silnice,která vede nějakou Vesnicí,tak neobhajujte např.,informační radary. Jezdí se přes vesnice strašně,přímo úděsně a klidně by Vás některý řidič šílenou jízdou zabil. V mnoha Obcích policajta neuvidít
yvona - 31.01.2020 20:37:54
Co zavedli radar jenom kolony a nejde projít přes cestu.A v noci zbytačná buzerace řidiču
jirka - 31.01.2020 20:37:46
radary nutí řidiče sledovat ručičku tachometru a tím odvádí pozornost. od sledování provozu.
Pavel - 31.01.2020 20:23:07
Mnozí řidiči si vykládají tuto značku jako konec předchozí povolené rychlosti, totéž i při vjezdu či výjezdu z obce. Potom se diví a mrmlají pokud jsou přistiženi.
Milan - 31.01.2020 20:07:07
Většina lidí mele kraviny. Bydlím asi 100 metrů za cedulí město. I autobusy tady jezdí 90. Až si to odpůrci zkusí budou mluvit jinak. A jestli to některým nedochází,tak takovej "borec" může zabít i jejich blízké. Ale to lidem dojde většinou pozdě...
Michal - 31.01.2020 20:01:07
Zajímavé je, ze když jedeme do Rakouska, nebo do Německa, tak tam většina Čechů dodržovat rychlost zvládne.
Anonymous - 31.01.2020 19:57:06
Tady třeba inkasovali živí měšťáci. Hold koruny se musí dělat za jakýchkoliv okolností. https://svevole.cz/vrati-dubi-zinkasovane-pokuty/
Pavel - 31.01.2020 19:45:39
Rozhodně se Nesnažím negovat zákon. Pokud Ale přede mnou jede traktor a vidím Dostatečně daleko stejně ho předj a na silnici může být nakreslené cokoliv. děláme to všichni
Tom - 31.01.2020 19:39:01
V čem je problém s radary? V Rakousku jich mají mnohem víc, ale taky mají plynulejší provoz a méně nehod. Taky jsem od radarů už něco schytal. Můžeme si stěžovat. Pravda je, že se fakt musíme naučit jezdit předpisově.
Pavel - 31.01.2020 19:12:28
Je smutné, když zjišťuji, že více dávám pozor na rychlost na tachometru, než na situaci na silnici. Určitě nepřispívá bezpečnosti postihovat malé překročení rychlosti, ale znervózňuje to řidiče.
Václav - 31.01.2020 19:05:44
A proč v sousedních státech unie MUSÍ být měrěná rychlost osazená cedulí? jen češi si dělaj co chtějí-- se těm anglánum nedivím
Pavel - 31.01.2020 19:01:44
Záležitost, okolo dodržování rychlosti, se dá rozložit do několika rovin. Ani nejpřísnější zákon nezabrání kreténovi, aby někoho nezabil. Jaký je smysl omezení rychlosti, pokud vidím 200 m před sebe, bez chodců? - $-
matěj - 31.01.2020 18:49:41
Novodobé okrádání pocestných
JIří Solniger - 31.01.2020 18:49:15
Radar o Novomlýnských nádrží je jenom šikana. Na most se nedá najet rychle tak jako tak, ale když nezašlápnete auto přesně na značce na 20 km v hodině, tak dostanete nesmyslnou pokutu. Projížděl jsem tudy po naprosto prázdné silnici kolem půlnonoci
Franta - 31.01.2020 18:47:14
Radarů je málo, zvláště těch výdělečných. Je třeba si vzít příklad z američanů. Říká se u nich: vydělej a de vydělat. My zatím máme zažité jen to vydělej. To nech vydělat nám jaksi nevoní. Proto si myslím, že neškodí toto lidem trochu připomínat. Např
Honza 31.1.2020 - 31.01.2020 17:57:17
Pokud mají starostové obcí takovou starost o naší bezpečnost a tvrdí, že jim nejde o peníze tak ať jdou vybrané peníze do státního rozpočtu na opravy silnic. Jestli by to tak bylo už nebude z jejich strany o měření žádný zájem.
Jan - 31.01.2020 17:40:51
Všechny fungují preventivně - není na řidiči, aby si vybíral, kde předpisy bude dodržovat a kde ne. Ještě nejsme v Rusku. Pokud je někde rychlost omezena neúčelně, tak je to problém místní úpravy, nikoliv radaru, který tam měří.
Reklama
Autosalon TV