Reklama

Diskuze: Šéf Volkswagenu Diess: Elektromobily není nutné zlevňovat, stačilo by zdražit naftu

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Pepan - 03.09.2021 23:33:30
Chlapče seš velký kandidát, aby Ti tvé křeslo v kanclu vyměnili za křeslo elektrické.
Aa co - 25.08.2021 18:08:28
A co nákladní a lodní doprava
Reklama
Ada je zase tady - 25.08.2021 17:46:27
Dokud nebude průmyslově vyráběna elektrická energie elektrárnami s jadernou fúzí (Tokamak Iter apod.) nemají elektrovehikly (snad s výjimkou mopedu) žádnou praktickou šanci. Současné elektrovehikly budou čisté, až se budou nabíjet výhradně z větrníků
Jakože fakt? - 19.08.2021 15:20:23
No to je tupec??? Zdražit naftu. Takovej kec. Celá rodina máme jen VW. Asi přejdem k vinému výrobci, když to tam vede takovej démon vypatlanej.
yettik - 19.08.2021 09:31:57
Zdarec toto nepotřebuje komentář a šéf VW by se měl jít léčit.
BODIE - 18.08.2021 23:14:52
Ten skopčák ale jede na pořádným matroši,dobře má v palici vyhulíno§§!!
Reklama
Viktor - 18.08.2021 18:52:47
Pří jeho příjmech miliónů eur ročně, ho to netrápí. Je ovšem otázkou jaké bude mít příjmy, až bude automobilka vyrábět jen zlomek aut, než v součastnosti.
Radim - 18.08.2021 11:12:49
Vsadit jen na BEV v době, kdy nepřišla žádná revoluce v technologiích baterií, jejich dojezdu a životnosti může jen blázen, osobně už mě začíná vadit koncern a doufám, že brzo skrachují. Jediná Toyota si zachovala racionální uvažování a investuje i do H.
milanmid - 18.08.2021 08:23:42
STAČI ABY SE SNIŽILI PLATY VŠEM EUROHUJERŮM A TOVAREN NA MAXIMALNI VÝŠI 4000 EUR !!!A ABY MAJITELÉ NOVÝCH AUT CO PRODUKUJI NAD 150 CO ZA KAŽDY GRAM NAVÍC PLATILI 100 EUR ZVLAŠTNI DAŇ !!!!!!! ZAVEST DAŇ 200% NA PALIVO PRO SOUKROMNÉ LETADLA A LODĚ !!!! A
Filip - 18.08.2021 06:41:03
Asi je potřeba ještě více přitáhnout šrouby, aby se kola ekonomiky zastavila, lidé pochcipali hlady a s nima snad i tihle melounovi fanatici až zoufalí lidé udělají zoufale věci. Ale to už bude konec EU, konec neziskovek a vše od znovu, pod diktatem z PRC
Reklama
Tom - 17.08.2021 19:03:41
Jak je, prosím, nafta dotována? Pokud se podívám na účtenku u EuroOilu, ze zaplacených peněz, jde cca 50% eráru ve formě DPH a spotřební daně. Je to tam krásně vyčísleno. Kde je ta dotace?
Marcel74 - 17.08.2021 18:15:36
A poslední zhasne...
Rkpilot80 - 17.08.2021 17:59:24
No chytrák promluvil to není Ing., ten má snad doktorát. K čemu jim bude zdražení nafty , když na elekrozmetky nemá nikdo náladu čekat než se dobíjí . Čína už disponuje bateriemi s dobití za 8 minut. Že by měla Evropa problém, ne nemá jen neprojdou testy
pavel - 17.08.2021 16:04:58
Kdyby jim to lithium zdražili 5x tolik byl by pokoj a už by se nemuselo furt žvanit o Elektromobilech,
eLzyx - 17.08.2021 16:01:04
nejlepší odpovědí zákazníků na tyhle VW kecy je prostě VW nekupovat. Ani spalováky, ani elektromobily.
Bob - 17.08.2021 15:52:25
Až budu mít výplatu alespoň 10% z odměn šéfa predstavenstva, tak si budu kupovat elektroauto každý rok....
Aleš Doubek - 17.08.2021 14:14:08
Tento arogantní šéf firmy Wolkswagen je totálně mimo.Ale pro prachy je potřeba udělat vše!
Ivan - 17.08.2021 14:01:00
Volkswagen vsadil vše na elektromobily a jestli neprosadí co nejdříve zákaz provozu spalováků tak zbankrotuje. Není divu , že se jeho šéf snaží si udržet ještě těch pár milionů EURO výplaty a dělá ze sebe vola.
Mikin - 17.08.2021 13:59:40
Z tohoto hlediska vám možná dojde, že západní rozvědkou uměle rozehraná kauza Vrbětice sloužila k zamezení záchrany Českého národa před touto strašlivou zkázou, neboť Sputnik je stará, dobrá "retro" klasická opravdová vakcína...historie se prostě opakuje!
Mikin - 17.08.2021 13:35:22
Smrtícími injekcemi začali globalizátoři západní populaci fašisticky mengelovsky eliminovat, každý, kdo si do sebe pod nátlakem či dobrovolně nechal píchnout mRNA ne-vakcíny, ten prohází postupující otravou krve, zneplodní a zemře.bohužel.varujte všechny!
Mikin - 17.08.2021 13:31:12
...A co je nejhorší...to je ukrutný fakt, že tito korporátní šmejdi tajně v zednářských spolcích srocení a takto celý svět ovládající, tvořící tak fakticky utajenou světovou fašistickou vládu..že nyní začali naplno realizovat depopulační politiku...
Mikin - 17.08.2021 13:29:36
Jde zde o to pochopit koncepci globální politiky..západ je celý ukončován, nejen průmysl, ale i vedení bank už jsou přesunuty do Asie, jde o to USA a EU s největší spotřebou zcela potopit, proto vše korporátní špičky vše už desítky let do Asie přesouvají.
Mikin - 17.08.2021 13:21:02
Vůbec nejde o ekologii, nýbrž o zbavení lidstva všech práv a svobod..! Až bude dikatura nepopíratelná, tak jim na vysavači neujedete..! V Číně ta tyranie už ovládá miliardu lidí a kdo se znelíbí systému, ten nabíječku a nebo elektrovozítko prostě nezapne!
Mikin - 17.08.2021 13:20:40
Vůbec nejde o ekologii, nýbrž o zbavení lidstva všech práv a svobod..! Až bude dikatura nepopíratelná, tak jim na vysavači neujedete..! V Číně ta tyranie už ovládá miliardu lidí a kdo se znelíbí systému, ten nabíječku a nebo elektrovozítko prostě nezapne!
Martin Decarli - 17.08.2021 11:41:27
Tedy tomu řikám "obchodnik" ! Vy nebudete kupovat naše nesmysly? Tož to si na vás došlápneme ! Kurňa nepřipomína mi to "jisté" časy? Pěknej hajzlik......
Lubajs - 17.08.2021 11:01:11
Bruselské hydře nejde ani tak o ekologii, ale udělat individuální dopravu nedostupnou pro nižší vyrstvy obyvatel. Jde zkrátka o to, vytlačit ze silnic a dálnic chudinu a uvolnit silnice a dálnice pro bohaté vrstvy a stále rostoucí nákladní dopravu.
Martin - 17.08.2021 09:02:23
EV je v současné době předražená hračka. Diess je mimo. Zdraží nafta, zdraží vše a EV se i tak nebudou prodávat. Netuším, kde ti lidé žijí. Dissovi nestačila lekce v itálii s ionity. Likvidace průmyslu v eu v přímém přenosu.
Jakub - 17.08.2021 07:37:25
Já jsem spíše pro zvýšení spotřební daně na benzín i naftu. Pokud se má opravdu řešit to, že auta produkují zplodiny, tak by se měla nafta a benzín zdražit natolik, aby si lidi pořádně rozmysleli, jestli mají někam jet.. Ať stojí litr třeba 50-100kč.
Honza - 17.08.2021 07:12:50
To není Apríl blbě načasovaný? A co by jako bylo pak, až by přešla většina na elektoimobily? Zdražení elektriky. Neděkujem, vypadněte, vážně toho bylo dost...
KUKU - 17.08.2021 07:07:06
BUDEM ZASE MICHAT SVE PALIVO , JSME ČECHY.......
Ota - 17.08.2021 06:05:31
takze verejne priznava, ze nen8 schopen na zrh dodat konkurenceschopne vozidlo, odkyz s timhle argumentwm neustale cely koncern mlati
kája - 17.08.2021 03:06:53
Celá elektromobilita nemá s ekologií nic společného,jen se velkým automobilkám nechce už platit tolik zaměstnanců,protože elektromobil je jednodušší a i jeho servis je jednodušší,takže v automotivepřijde cca 30% lidí o práci a v servisech ještě víc.
Jan - 16.08.2021 23:28:55
Ano, zlikvidujte evropský průmysl a zruinujte ekonomiku. Evropa ztratí ekonomický a tím i politický vliv na cokoli. Mezitím se narodí další půl miliarda Číňanů, kteří budou chtít jezdit autem. A vyprodukují za rok víc emisí než Evropa za deset let. : )
Jan - 16.08.2021 23:20:49
Ano, zlikvidujte evropský průmysl a zruinujte ekonomiku. Evropa ztratí ekonomický a tím i politický vliv na cokoli. Mezitím se narodí další půl miliarda Číňanů, kteří budou chtít jezdit autem. A vyprodukují za rok víc emisí než Evropa za deset let. : )
Japan - 16.08.2021 22:02:24
Diess musí zastávat tuto politiku, protože jako šéf WW rozhodl o elektomobilitě a přece veřejně nepřizná, že se zmýlil a celý WW půjde do kopru.
Cenek - 16.08.2021 21:31:13
Chudák. To by zakladatelé koukali...
Mirek - 16.08.2021 21:28:04
Lži. Nafta není dotována, kdyby nebyla děsivě zdaněná, stál by v Německu litr nafty 0,3 EUR, tedy 7Kč
miki - 16.08.2021 20:55:45
Diessi, nacpi si elektromobil do zádele.
Honza - 16.08.2021 20:36:13
Ona nakonec i přes všechny pomluvy a masáž bude mít pravdu Toyota se svým vodíkem... Jak se vyjádřili- ,,firma chce přežít a nevěří v BEV, které považuje za slepou cestu"
Petr - 16.08.2021 20:08:18
je čas bojkotovat výrobky se zn. VW
Jaroslav - 16.08.2021 19:39:48
to muze rict jen kapitalisticky ****
DaVan - 16.08.2021 18:58:42
Opravdu pěkný kus pánského přirození je ten pán Diess
Vlastimil Houda - 16.08.2021 18:51:34
Toto může říci jen absolutní ***** a negramot.
vaclav - 16.08.2021 18:25:40
ty vaše el. keply si strčte za klobouk p. Diessi nehodlam stat pred n. stanici ve frontě jako za komára na banany
Pavel - 16.08.2021 17:59:16
To je logika dotovat ještěrky což je jediné na baterky co beru.A o dotované naftě čtu poprvé už i Germáni jsou mimo mísu.
Wikidy - 16.08.2021 17:35:28
Napadla mě jedna otázka. Co se bude dít s veřejnými rozpočty poté, co se přestane prodávat vysoce zdaněné fosilní palivo? Cím tento výpadek vykompenzují? Vždyt státy žijí převážně ze spotřebních daní, zdanění práce a DPH...
Honza - 16.08.2021 17:19:24
Tenhle pán to opravdu nemá v hlavě v pořádku a zasloužil by pořádnou ránu mezi oči, třeba by se mu rozsvítilo a začal by přemýšlet normálně
szamdadriver@seznam.cz - 16.08.2021 17:15:08
...takový názor může vyslovit jen člověk, který to má v palici zcela "vybrakovaný" všechny auta by se měla naopak zlevnit, všechno předražené, převyšuje to mnohonásobně skutečnou hodnotu, stejně se už pomalu po Evropě nikde nedá jezdit
Tomáš - 16.08.2021 14:46:07
Ten člověk si už fakt nevidí do huby! Spolková republika Německo, čistá spotřební daň 2020 (bez návazné DPH): Benzín: 14,9 mld. € Nafta: 19,6 mld. € V součtu je to cca. 875 mld. Kč Nějak moc nevidím a nechápu, kde je to "dotování" fosilních paliv?!?
Noname - 16.08.2021 13:57:32
Ticha zavist ze Tesla umi prodavat a VW ne ? Okay pokud stoji v nemecku pri prumernych prijmech nejaka jejich eleCar 40 000 € , tak u nas by mel stat tak pulku, protoze platy mame setsakra nizko. A o dojezdu skoda mluvit... diess zije v jine dobe...
Josef.darvas@seznam.cz - 16.08.2021 13:32:58
Myslim ze clovek v tomto postaveni by za tento vyrok mel okamzite udelat jednu z 2 veci, bud zacit vyrabet pouze elektroauta, nebo rezignovat!!!
Richard - 16.08.2021 13:07:24
Názor duševního mrzáka není důležitý.
Martin - 16.08.2021 12:29:55
Ten pán žije v úplně jiném světě. Je mimo realitu nejde to s ním po dobrém...
Jarda - 16.08.2021 12:09:58
Pan Diess musí tlačit elektromobily stůj co stůj, jelikož jeho osobní bonus ( několik milionů EUR ročně) je vázán na úspěch jeho strategie vyrábět a prodávat elektromobily, jelikož VW utratil veškeré zdroje za jejich vývoj. Ekologie je mu opravdu jedno.
renda4 - 16.08.2021 12:02:56
Nabodnout na kůl...
All - 16.08.2021 11:22:15
Co pak budou blekotat, az se odstaveji ty uhelne elektrarny .... Bude se progresivne snizovat pocet ridicu, eventuelne zvysovat pocet chodcu ci cyklistu Meli by se orientovat na elektrokola, tam by snad melo jit vzdy slapat.
Pavel - 16.08.2021 11:07:24
A kdyby blbost nadnášela...
Karel - 16.08.2021 10:07:46
A hned další článek:"Elektřina prudce zdražuje"! To ty elektromobily budeme nabíjet při svíčkách? Takhle ten blabobyt nevybuduješ, soudruhu..
David - 16.08.2021 08:27:03
Jasně každej čech jakmile zdraží naftu se hned sebere a půjde si koupit elektro auto. Jsem mnoho let v Německu pracoval a je mi jasné že i když jsou Němci ujetí na auta tak spousta si radši koupí pěkného mercedesa na leasing než mini autíčko na baterku.
David Jeřábek - 16.08.2021 08:21:25
No jasně a všechny díly jim vozí kamiony které na elektřinu hned tak nebudou. Po fabrice jim fungují transportery s návěsem a většina dalších aut která jsou potřeba k práci i mimo jsou na elektřinu nevhodné. To co zatím je je spíše na pohyb po městě.
Petrl - 14.08.2021 17:23:57
To je vůl..........
Pavel - 14.08.2021 11:51:37
Plánované hospodářství nikdy nedopadlo dobře. Toto nebude výjimka.
Michal - 14.08.2021 11:50:04
Až na baterie dojedu do Brna a zpět mužem se bavit že to o něčem je, do té doby jen holá fikce a předřazena
Michal - 14.08.2021 11:48:33
Asi neví která bije, zdrazime naftu a zdraží se vše, to je opravdu logika,tohle může vypustit z huby jen pitomec kteremu jdou na účet prachy z prodaných kusů na baterky
Petr - 13.08.2021 11:41:12
Děkuji, ale nemám zájem. Jsem s klasickým pohonem spokojen. A hlavně pane Diessi nezapomeň na skutečnost, že Japonec je a vždy bude o pořádný kus dál před tebou ...
Michal - 13.08.2021 11:40:54
U benzínu i nafty je v Německu spotřební daň citelně ještě vyšší než v ČR, takže Diess jen těžko může prohlásit něco o "omezení preferenčního přístupu k fosilním palivům". Fosilní paliva jsou naopak celá léta zatížena jako málokterá z komodit.
Jiří - 13.08.2021 11:32:19
A je to tady. Pořád melou o tom, že BEV budou zlevňovat a konečně našli řešení. Zdražit naftu, když už nestačí zdražovat auta se spalovacími motory. Ty BEV pak spolu s dotacemi a daňovými úlevami fakt budou levnější.
Reklama
Autosalon TV